رشد آمازون حیرت انگیز بوده است. هفته گذشته ، هنگامی که غول خرده فروشی والمارت را به ارزش بازار گذراند ، به نقطه عطف مهم رسید. با فروش تقریباً همه چیز به این مرحله رسید ، اما یک دسته خاص وجود دارد که آمازون برای کمک به فروش خود در ادامه رونق حساب می‌کند: لباس.
آمازون در حال به دست گرفتن صنعت لباس
آمازون هیچ مخفی کاری نکرده است که بخواهد در سال‌های آینده به یک خرده فروش عمده مد تبدیل شود و سرمایه گذاری زیادی را برای تبلیغ خود به عنوان مقصدی برای خریداران لباس انجام دهد و به نظر می‌رسد فشار زیادی در این زمینه خرج کرده است. طبق گزارش اخیر شرکت مالی کاون و شرکت ، آمازون در تلاش است تا سال 2017 بزرگ‌ترین خرده فروش لباس در ایالات متحده شود و از میسی فراتر رفت. از آنجا که فروش آن همچنان رو به رشد است ، مد جزء دسته‌های پیشرو خواهد بود.
علت فروش بالای لباس در آمازون
براساس گزارش کاون ، در حقیقت ، فروش پوشاک آمازون در واقع سریعتر از بسیاری از دسته‌های دیگر آن در حال رشد است. از میان این دلایل ، انتخاب عظیم برند آمازون است - بیش از 90،000 لیست فقط برای محصولات نایک وجود دارد - توانایی آن در انجام سفارشات سریع‌تر از رقبا و مدیریت عالی زنجیره تأمین آن. فروش لباس هنوز به مراتب کوچکتر از جریانهای اصلی آمازون ، مانند کتاب و الکترونیک است ، اما دقیقاً به همین دلیل است که این گروه آنقدر پتانسیل را در خود جای داده است: این یک بازار نسبتاً بدون استفاده است. جان بلکین ، مدیر و تحلیلگر ارشد کاون ، به کوارتز می‌گوید: "مد برای آنها ، ن و مردان مهم است." "حتی با شرکت صحبت می‌کنند ، آن‌ها هنوز هم فکر می‌کنند که برایشان زود است. آن‌ها می‌خواهند به رشد مارک‌ها و روابط خود ادامه دهند. "با توجه به اینکه الکترونیک و کالاهای عمومی ، از جمله پوشاک ، کفش و لوازم جانبی ، حدود 80٪ از درآمد آمریکا در آمازون و حدود 71٪ از درآمد جهانی را شامل می‌شود. اگر فروش لباس به سطح فروشندگان برتر آمازون افزایش یابد ، این یک افزایش چشمگیر برای خط تولید پایین شرکت است. آمازون این را می‌داند - این شرکت سرمایه گذاری زیادی در مد کرده است. در چند سال گذشته ، آن را به دست آورد فروشگاه خرده فروشی Shopbop و راه اندازی فروشگاه‌های آنلاین خود ، از جمله سایت فروش فلش MyHabit و سایت مردمی East Dane. این کشور همچنین به خارج از کشور منتقل شده است ، به ویژه هندوستان ، جایی که گفته می‌شود نخستین برچسب‌های پوشاک خصوصی و اروپا را راه انداخته است. هفته گذشته ، یک استودیوی عکس عکاسی 46000 فوت مربعی در لندن افتتاح شد که قصد دارد 500000 عکس لباس در سال را به عنوان بخشی از برنامه برای افزایش فروش مد خود خراش دهد. مهم‌تر از همه ، این اواخر به عنوان اسپانسر مارکی هفته اخیر مجدداً در نیویورک مد خدمت کرده است: مردان.

فروش لباس در آمازون


مردان مشتری هدف خرده فروشی لباس آمازون
در حقیقت ، مردان در حال ارائه مخاطب اصلی برای عرضه لباس‌های آمازون هستند. گزارش Cowen ، که بر اساس نظرسنجی‌های ماهانه 2500 مصرف کننده نماینده آمریکایی از نظر جمعیتی است ، نشان می‌دهد که خریدارانی که پوشاک مردانه را خریداری می‌کنند ، بیشتر از خریداران زن است. Blackledge مطمئن نیست که چرا اینگونه است ، اما او گمان می‌کند که برخی از این خریدها "دوباره پر کردن" موارد اساسی مانند تی شرت یا لباس زیر هستند. ممکن است برخی از خریداران نی باشند که همسر خود را خریداری می‌کنند ، زیرا تمایل دارند بیشتر خرید خانه را انجام دهند. اما بسیاری از افراد ممکن است به همان اندازه احتمالاً مردان ، مانند هر کس دیگری ، بیشتر خرید لباس آنلاین انجام می‌دهند. مردان ، از همه ، خریداران بسیار تنبل هستند. و آمازون به طرز مشکلی بهتر از هر خرده فروش دیگری بازی می‌کند.
کاربرد جالب دوربین‌های Echo آمازون
اگر رایانه‌ای با اطمینان 64٪ به شما بگوید آنچه شما می‌پوشید بهترین کار شما نیست ، آیا تغییر می‌کنید؟ آیا شما حتی می‌توانید لباس‌های جدید بخرید؟ آمازون خبر جدید دیگری از محصولات Echo خود یعنی Echo Look را اعلام کرد. تاکنون ، اکوهای آمازون بلندگوهایی بوده‌اند که می‌توانند موسیقی و پادکست‌ها را پخش کنند و از طریق دستیار صوتی داخلی آنها ، الکسا ، وسایل اینترنت را کنترل کرده و اطلاعاتی در مورد وضعیت آب و هوا و ترافیک به شما می گویند و به برنامه‌های شخص ثالث وصل شوند. ظاهر جدید به گوش‌های الکسا و همچنین گوش می‌دهد. Echo Look مانند یک وب کم دراز است و با استفاده از فناوری میکروفون و بلندگو آخرین تکرارهای Echo ، با یک دوربین سنجش عمیق و چراغ‌های LED به کاربران امکان می‌دهد با فراخوانی از خود عکس‌های کوتاه و فیلم‌هایی از خود را به اشتراک بگذارند و به اشتراک بگذارند. الکسا خوشبختانه ، در صورت عدم اطمینان از داشتن یک دوربین AI که در تمام ساعات روز از تماشای شما راحت است ، یک دکمه در طرف آن وجود دارد تا دوربین را خاموش کنید.
هدف آمازون از طراحی Echo Look چه بود؟
خرده فروش آنلاین Echo Look را به عنوان وسیله‌ای برای پیشبرد مد در نظر گرفته است ، به این منظور که به شما کمک کند تا بفهمید که چه چیزی از کمد لباس‌های شما هر روز مناسب‌تر است. کشتی‌های برنامه دستگاه با نرم افزاری به نام "Style Check" که آمازون آن را "سرویس جدیدی که ترکیبی از الگوریتم‌های یادگیری ماشین با مشاوره متخصصان مد است" توصیف می‌کند ، به شما امکان می‌دهد دو عکس مقایسه شده را از طریق نگاه مقایسه کنند تا تصمیم بگیرند کدام لباس بهتر است.
آمازون بلافاصله در دسترس نبود تا تأیید کند که چه نوع داده‌ای را برای ساخت این نرم افزار آموزش می‌دهد و اینکه آیا همان مشتری را در نیویورک همانطور که در لندن یا هنگ کنگ است ، همان حس مد را به کار می‌برد. همچنین به اظهارنظر درباره اینکه چه کسی محصول را دقیقاً طراحی کرده است یا خیر ، آیا این چیزی است که به طور خاص برای خانمها طراحی شده است (تبلیغات آن تقریباً به طور کامل شامل ن است) ، توسط خانمها پاسخ نداد.
الگوریتم جدید آمازون با تجزیه و تحلیل دسته‌ای از تصاویر لباس را طراحی می‌کند

به گزارش MIT ، آمازون الگوریتمی را ایجاد کرده است که می‌تواند لباس را با تجزیه و تحلیل دسته‌ای از تصاویر طراحی کند تا این سبک را کپی کرده و سپس آن را بر روی موارد جدید ایجاد شده از ابتدا اعمال کند. آمازون تمرکز زیادی روی مد دارد و پیش از این نیز گفته بود که به دنبال تبدیل شدن به "بهترین مکان برای خرید آنلاین مد" است ، بنابراین طراحی قطعات خاص خود که به روندهای فعلی متصل است ، یک حرکت منطقی به نظر می‌رسد. این الگوریتم توسط آمازون آزمایشگاه 126 ، مرکز تحقیق و توسعه شرکت ساخته شده است و از ابزاری به نام شبکه مخالف مولد (GAN) استفاده می‌کند. GAN یک تکنیک جدید در تحقیقات هوش مصنوعی است که دو شبکه عصبی را در مقابل یکدیگر مجبور می‌کند و از نتیجه آن برای بهبود سیستم کلی استفاده می‌کند. این از داده‌های خام یاد می‌گیرد - بنابراین با دیدن دسته‌ای از تصاویر می‌تواند یک سبک را ترسیم کند. این می‌تواند به معنای مشاهده یک روند خاص در اینستاگرام ، فیس بوک یا مجموعه تصاویر خود را که توسط دوربین‌های جدید Echo Look این شرکت تولید شده است.
این آخرین قدم توسط آمازون برای تقویت بیشتر نفوذ خود در فضای مد است. تصور کنید: آمازون روند خاصی را نشان می‌دهد و سپس به سرعت لباس‌ها را از طریق هوش مصنوعی طراحی می‌کند که می‌تواند در صورت تقاضا تولید شود. رسیدن به آمازون همراه با تمایل مصرف کننده برای لباس ارزان و مرسوم ، مد روز می‌تواند یک روز کابوس لباس همه خرده فروشان لباس را ایجاد کند.


آمازون روز به روز در حال گسترش و تغییر است و تنوع محصولاتی که در آن به فروش می‌رسد رو به افزایش است. همین موضوع آمازون را به بهترین پلتفرم برای کسب درآمد اینترنتی مطمئن تبدیل کرده است. به عبارت دیگر فروش طیف بسیار گسترده‌ای از محصولات و بالا بودن تعداد کسانی که مایحتاج خود را دائماً از آمازون تهیه می‌کنند باعث شده است که بتوان به آن به عنوان منبع قابل اعتمادی از کسب درآمد نگاه کرد. اگر شما هم مایل هستید با بیزینس آمازون آشنا شوید و هرچه زودتر این کسب و کار را شروع کنید، اینجا کلیک کنید. 

منبع: ezzatkhah.com
 


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دانلود آهنگ فانوس خیال دنياي مهدي و مينا ترانه هاي همسريابي مداد رنگی همیشه بهار صبوح Louis فکس Stephanie